warning

این انجمن دارای مطالبی در مورد دخانیات و ادوات وابسته به آن می باشد
طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بازدید کنندگان باید بالای 18 سال باشند

انجمن پیپ ایران فقط برای اعضای قدیمی و ثبت نام شده فعال است و عضو جدید نمی پذیرد
جهت ادامه فعالیت در انجمن سفر و پیپ
tripandpipe.com عضو شوید

warning

اولین بررسی قهوه ایران

فروش دانه قهوه و قهوه جوش

مشاهده سایت

ژورنال سیگار برگ

معرفی انواع سیگار برگ ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

وب سایت آموزشی پاسارگاد تاباک

تخصصی ترین مقالات آموزشی

مشاهده سایت

فروش پیپ

معرفی انواع توتون ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات کلیدی بررسی خریدو یا شراکت در یک کسب ( کافی شاپ ، رستوران )
#1
اگر شما علاقمند به خرید یا مشارکت در کسبی هستید ، قبل از خرید باید ده ها مورد را در نظر بگیرید . نگاهی نزدیک و تیز بینانه و پاسخ دقیق به این سوالات شما را به اینکه آیا این کسب سودمند است یا خیر راهنمایی می کند.
[تصویر:  2f7a2c21-cbfa-4960-83b7-a9d11f13a0d9.jpg]

1. چرا مالک فعلی می خواهد این کسب را بفروشد ؟
2. چه عوامل بالقوه ای برای رشد این کسب وجود دارد ؟
3. اگر این کسب به سمت رکود پیش رود آیا توانایی نگهداری و به موفقیت رساندن آنرا دارید ؟
4. آیا این کسب و کار وضعیت مناسب مالی دارد ؟ آیا گزارش پایان سال مالی شرکت بررسی شده است ؟ آیا مالیاتهای پنج سال گذشته بررسی شده است ؟
5. آیا قراردادهای در حال حاضر شرکت بررسی شده است ؟
6. آیا هرگونه فروش بصورت حراجی در نظر گرفته شده بوده است ؟
7. آیا هرگونه تبلیغات وسیعی در جریان بوده است ؟
8. آیا این کسب در حال حاضر و یا در قبل زیر نظر بررسی ارگانهای دولتی قرار داشته است ؟ اگر بله، وضعیت حال حاضر به چه نحوی است ؟
9. آیا این کسب در این اواخر تحت یک تعهد مالی قرار گرفته است ؟ اگر جواب بلی است وضعیت به چه صورتی است ؟
10. آیا کسب بدهی یا تعهد خاصی را به شخص حقیقی یا حقوقی دارد ؟ اگر جواب بلی است اکنون وضعیت چگونه است ؟
11. چه میزانی از طلبهای شرکت از تاریخ پرداختشان گذشته است ؟ چه میزان طلب وجود دارد ؟
12. در حالت عادی چه تعدادی مشتری سرو می شود ؟
13. آیا شرکت به یک مشتری خاص که حجم بالایی خرید می کند وابسته است ؟ اگر بله ، ایا شرکت بدون این مشتری می تواند به کار خود ادامه دهد ؟
14. آیا حجم فروش شرکت فصل به فصل متغیر بوده است ؟
15. چه کسانی هدف فروش این شرکت می باشند ؟ مشتریان در کجا قرار دارند ؟ آیا آنها متعلق به دور وبر شما هستند یا ایالتهای مختلف و یا در اطراف دنیا ؟
16. چطور این شرکت برای سرویس و یا کالاهایش بازاریابی می کند ؟ آیا رقیب از همان روشها سود می برد ؟ اگر نه ، از چه روشهایی ؟ چه میزان موفق هستند ؟
17. آیا شرکت حق انحصاری کالا و یا سرویسی را دارا می باشد ؟ اگر بله ، چگونه آنرا بدست آورده است ؟ آیا از این انحصار به خوبی سود می برد ؟ آیا نوشته کتبی دارید که مالک فعلی شرکت قابلیت انتقال انحصار کالا را به شمادارد ؟
18. آیا شرکت برای کالا و سرویسهای خود هیچگونه مالکیت معنوی ثبت شده را دارا است ؟ کدامیک ؟ چه میزان از فروش متعلق به آن کالا می باشد ؟ آیا قیمت این شرکت با ارزش مالکیت های معنوی حساب شده است ؟
19. آیا شرکت کالاهای زیادی از شرکت های متفاوت را بفروش می رساند و یا گروه کوچکی بعنوان شرکتهای تامین کننده کالا وجود دارد ؟ اگر این تعداد کم باشد ، از دست دادن این گروه چه تاثیری بر روند کار شما می گذارد ؟ و آیا قابل جایگزینی هستند یا خیر ؟
20. آیا هیچکدام از لوازم و یا کالاها در شرایط متروکه ، منسوخ و یا از کار افتاده قرار دارند ؟
21. آیا این کسب نوعی کسب و کار زود گذر است ؟
22. سهم بازار این شرکت به چه میزان است ؟
23. این شرکت چه رقبایی دارد ؟ چگونه می تواند رقابتی موفق داشته باشد ؟ آیا رقبا در این اواخر تغییر کرده اند؟ آیا هیچکدام از آنها در این اواخر از کسب خارج شده اند ؟ به چه دلایی ؟
24. آیا شرکت ماشین آلات مورد نیاز را دارد ؟ آیا نیازی به خرید یا افزایش وسایل می باشد ؟
25. ارزش کالاهای موجود شرکت به چه میزان می باشد ؟ آیا می توانید از این کالاهای موجود استفاده کنید ؟ و یا با خط تولید کالاهای شما مغایرت دارد ؟
26. شرکت چه تعدادی کارمند دارد ؟ چه وظایفی دارند ؟
27. آیا شرکت حقوق بالایی به کارمندان پرداخت می کند و یا پایین و یا متوسط ؟
28. آیا کارمندان زیادی در شرکت در سالهای گذشته تعویض شده اند ؟ به چه علت ؟
29. چه مزایایی به کارکنان داده می شد ؟
30. مدیر اصلی شرکت به چه مدتی این مسئولیت را بعهده دارد ؟
31. آیا تغییر مالکیت شرکت منجر به تغییر پرسنل می شود ؟
32. چه گروه کارمند و یا کارمندانی بهترین انتخاب برای شرکت محسوب می شوند ؟

سلام جهان!:

- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- @@m2woS
- 1'"
- 20'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'
- 20*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
- drgTGtoy')) OR 95=(SELECT 95 FROM PG_SLEEP(15))--
- fi8DqYoo') OR 631=(SELECT 631 FROM PG_SLEEP(15))--
- fEdfFJP7' OR 875=(SELECT 875 FROM PG_SLEEP(15))--
- -1)) OR 363=(SELECT 363 FROM PG_SLEEP(15))--
- -5) OR 633=(SELECT 633 FROM PG_SLEEP(15))--
- -5 OR 218=(SELECT 218 FROM PG_SLEEP(15))--
- fFk33ywY'; waitfor delay '0:0:15' --
- 1 waitfor delay '0:0:15' --
- -1); waitfor delay '0:0:15' --
- -1; waitfor delay '0:0:15' --
- 0"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z
- 0'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z
- if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
- -1" OR 2+303-303-1=0+0+0+1 --
- -1' OR 2+128-128-1=0+0+0+1 or 'Xv38reT8'='
- -1' OR 2+377-377-1=0+0+0+1 --
- -1 OR 2+543-543-1=0+0+0+1
- -1 OR 2+898-898-1=0+0+0+1 --
- xmrDnpC7
- 20
- 20
- 20
- 20
- 20
- چگونه پیپ و چوب سیگار خود را تمیز کنیم
- منتخب
قهوه آدمها را به هم نزدیکتر میکند...
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

© 2010– 2024
® PasargadTabac
All Rights Reserved
كليه حقوق مادی و معنوی اين تارنما متعلق به پاسارگاد تاباک می باشد
کلیه مطالب این تارنما طبق قانون کپی رایت به ثبت می رسند، لذا استفاده از این مطالب بدون ذکر منبع ممنوع است
طراحی و پشتیبانی :  پشتیبان وب